Sori kauheesti, on ollu ihan järkyttävän pitkä väli mulla tässä postaukses, en oo ehtiny mitenkää kirjotella tänne. Täs välis on tapahtunu kaikenlaista, tosin ei mitää järin ihmeellistä, on ollu hirveesti taas kokeita ja tällasta. Ihanaa, lauantaina koulua ja meijän luokka järjestää sellasen lentopalloturnauksen koululla joillekki joukkueille, pitää lähtee onneks vasta varttia vaille kolme sinne pisteenlaskijaksi :D Jotku raukat joutu jo menemään sinne kaheksalta, luojan kiitos että mulla on vähä myöhemmin.

Paitsi joudun oleen siellä sitte seitsemään, ehkä järjesteleen paikkoja.. Mut joo. Heräsin tänään joskus kakskyt yli yheksän ku äiti vei pikkusiskon kouluun. Raahauduin koneelle vähäksi aikaa ja menin sitte trampoliinille hyppimään ja otin aurinkoa noin tunnin ja raahasin autotallista aurinkotuolin, tai no mitä siitä nyt sai irti ku koko ajan melkeen pilvessä :/ Ihanan lämmin kyllä, mittari näyttää tienpuolelle mihin aurinko ei juuri paista nii 15 astetta, varmasti suoraa auringossa ainaki 20 :)

Mun isoveli vuokras viikko sitte kauhuelokuvia, kateltiin niitä ja ihan hyviä oli. Huomenna äitienpäivä, eikä mulla oo mitään lahjaa :/ Ehkä käyn tänään myöhemmin kattomassa jotain jos ehtii, tai sit iskä on jo ostanu tai käy ostamassa jotain, voisin tehdä sit vaikka kakun. Seuraavas mun postaukses sitte paljon kuvia <:

 

-Veepa